Word jij bootman of schipper?

Sinds 1971 is de Vlissingse Bootliedenwacht BV een vertrouwd begrip in service en kwaliteit, waar het gaat om het meren en ontmeren van zeeschepen en offshore pontons in de haven van Vlissingen en omstreken.

Aanpak

Na meerdere besprekingen met de Vlissingse Bootliedenwacht BV werd het hoofddoel duidelijk: het aantrekken van nieuwe medewerkers. Een krachtige landingspagina voor deze potentiële sollicitanten was van groot belang. Daarnaast koesterden ze de wens om een overtuigende service video te produceren, die op heldere wijze het werk van de Vlissingse Bootliedenwacht bv zou belichten.

Concept

Nadat we de landingspagina visueel hadden ontworpen, was de vraag hoe het bedrijf de doelgroep op hun vacaturepagina zou krijgen. Gezien de specifieke doelgroep van de Vlissingse Bootliedenwacht BV, besloten we om sociale media kanalen voor hen op te zetten. We kozen voor Instagram, TikTok en Facebook.

Om een solide basis te leggen en het bedrijf te introduceren, plaatsten we drie berichten op elk van deze kanalen. Vervolgens hebben we via deze kanalen een advertentie gelanceerd om een breder publiek te bereiken. Deze advertentie was een korte en pakkende video, die de doelgroep enthousiast moest maken doormiddel van leuke beelden. We haalden het videomateriaal uit een uitgebreidere servicevideo, die bedoeld is om nieuwe klanten te informeren.

Resultaat

En of de advertenties goed zijn gelopen! Binnen een week nadat de advertenties live gingen, werden er al super veel clicks gegenereerd en begonnen de sollicitaties binnen te stromen. Deze positieve respons leidde ertoe dat VLB ons verzocht om even te wachten met het uitvoeren van het tweede deel van het oorspronkelijke advertentieplan. Als dat geen succes is!

Zullen we samen wat gaafs maken? 

Neem dan vrijblijvend contact met ons op of vraag meteen een offerte aan!