In mei 2024 was de jaarlijkse Breakbulk Europe. Met meer dan 600 standhouders en 11.000 bezoekers vanuit de hele wereld was dit weer een geslaagde beurs. Maar dat is nog niets vergeleken met de exposure die je ook online kunt genereren.
Event op film
C. Steinweg Group wilde dit event graag op film. Wij ontzorgden ze van A-tot-Z, bedachtten creatieve shots, gingen mee op het side event en waren overal bij. Na afloop hebben wij in no time de video ge-edit zodat die nog dezelfde week online verscheen op verschillende interne én externe kanalen.
Zo bereikten we met de video een veelvoud van de mensen die je op een beurs kunt bereiken. Wij geloven heel erg in de kracht van offline én online. Beursdeelnames met persoonlijke gesprekken zijn goud waard, relaties van over de hele wereld de hand schudden onder het genot van een hapje en een drankje, daar kan niets tegenop.
Helaas vliegt zo’n event voorbij en dan blij dat je het hebt vereeuwigd. Niet alleen om je boodschap te delen, maar ook om later nog eens terug te kijken en te herbeleven. DIt kan puur praktisch zijn: wie waren erbij, hoe presenteerde wij ons afgelopen jaar, maar ook met plezier en weemoed.
Al met al genoeg redenen om je event vast te laten leggen, want zeg nou zelf… dat verdient jouw inspanning toch ook gewoon.




