TOS Influencer campagne

TOS Work2Learn, de afdeling van TOS die zich richt op het opleiden van jonge starters op de arbeidsmarkt, zocht naar een creatieve oplossing om een groot lokaal bereik te krijgen. Na verschillende gesprekken en het uitwerken van een plan, werd er gekozen voor een regionale influencer campagne en een campagne op FunX radio.

Influencer

Voor de influencer campagne werd er een influencer gezocht die snel een groot bereik binnen de regio Rotterdam kon opleveren. Vervolgens werden er twee video’s opgenomen die door TOS werden verspreid over verschillende social media kanalen, waaronder YouTube, Instagram en Snapchat. De campagne was een succes en leverde een verdubbeling in het aantal aanmeldingen op, naast interessante leads en naamsbekendheid!

Gezamelijk marketing en communicatie project

De samenwerking tussen TOS en Martens Multimedia was een mooi voorbeeld van een gezamenlijk marketing communicatie project, waarbij TOS actief handelde in cruciale fases, zoals in de communicatie met de influencer en social advertising, en Martens Multimedia fungeerde als strategisch adviseur en mediaproducent. Door deze succesvolle campagne kon TOS Work2learn hun doelgroep bereiken en hen laten zien dat zij de juiste partner zijn voor het opleiden en begeleiden van jonge starters op de arbeidsmarkt.

Zullen we samen wat gaafs maken? 

Neem dan vrijblijvend contact met ons op of vraag meteen een offerte aan!